Grym dag

Idag då :)
Var först på Ip med nåra :) skitkul verkligen, garva hela tiden :') drog sedan till bareko med pappa o brorsan och kolla fotbollsskor och målvaktshandskar.. haha jag o brorsan tog exakt likadana målvaktshandskar. ett par 9,5 :or blev det :) Och ett par skitsköna fotbollsdojjor. najs! drog sedan till centrum med mormor och köpte ett par jeans och tre tröjor (bild får ni senare) sen drog jag till IP igen och var där med Elin,Issa och Elli. För jessica hade dragit hem. sen så drog jag också hem, och då får jag co brorsan varsit stort påskägg var :d (bilder kommer också) det var så mycket godis och jag har inte ätit en enda liten bit. *förvånad* Nej nu kommer bilder.
Jeansen( dock inte från påskägget utan från mormor)
Från påskägget:
Tack så jättemycket mamma och pappa :*
Fick förresten reda på vilka jag ska sova med i götet :) Elli och Linn. wohoooo :d party allt the night.. nejmen bilder kommer efter göteborg. jag updaterar kanske innan jag drar imorgon annars hörs vi på måndag eller tisdag.
Pusss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0