lite av resan

Göteborg är nog den härligaste staden. alla är så sjuk goa ;)

Vi kom till Hotellet iallafall på fredagen lämnade väskorna och bytte om, sen drog vi på lite träning på heden! Vi körde i en timme kanske, lätt träning var det, sen drog vi hem, bytte om , fixa oss och drog ut till en pizzeria och käka. Efter det gick vi hem, pakcade upp ennu mer, hade samling och sen somna vi.

På lördagen så Vaknade vi kvart i sex, skulle samlas klockan sex för att gå ut på en kvarts promenad, sen gick vi till frukosten ochh efter frukosten skulle vi köra första matchen mot göteborgs bästa lag; västra frölunda. Kom inte ihåg hur det blev i maqtchen men jag kom ihåg att vi spelade riktigt bra. hem och duscha, göra lite frivilligt, käka och sen samling igen för att åka till nästa match. kommer inte ihåg vilka vi mötte men vi förlora ändå.
Åkte hem, duscha och sen käka vi middag, efter det så vila vi och sen firade vi lite med påskmust och skräckfilm, som dock jag, hellan, sofie, och frida skippade. Jag och Sofie drog bort till killarna (brorsans lag) och var där. Tråkiga rum hade dom, hahaha.. men sen drog vi till vårat rum och då blev det roligare. Sen drog dom och vi gick o sov.

Så har det sätt ut nästan alla dagar. på söndagen drog vi till liseberg. var också skitkul, förrutom att jag blev sjuk och drog hem. sen drog jag, sofie o moa ut o köpte glass på donken, då kom hanna,amanda och emelie också och sen så drog vi hemmåt.

På måndagen åkte vi hem. Har varit det svårasste i hela mitt liv. nejmen ville stanna kvar där med laget. Inget kunde ju gå fel där. Ååh. Aja

helgen har iallafall varit underbar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0