Otursdag idag oxå ?

Men tjena snyggingar :)

Kom hem från praoen för ett tag sedan. Skulle dragit till IP men jag tror faktiskt inte att jag orkar:$ Har ju fullt upp på praoen och allt är jättestressigt!! får helt ärligt D A M P på min mobil. Det funkar inte att trycka på ''svara'' när någon ringer så jag måste stänga av och sen ringa upp, men problemet är att jag inte har några pengar. Och sen så funkar det inte att höja o sänka volymen OCH låsa den.. usch, har världens sämsta mobil. köpte den bara för att jag tyckte att den var snygg då.. jaja..
Idag äre somsagt bara en chilldag. inga träningar eller någonting, tråkigt men så äre. Funderar på att typ storstäda mitt rum, fixa i garderoberna och sånt, men mitt andra alternativ är att bara ligga o softa i soffan. Hmm.. svåra alternativ.. driver. klart man väljer att softa, men jag MÅSTE verkligen städa mitt rum.. *suck*
aja.. skare göras så skare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0