Såhär ser jag ut just nu då..

såhär ser jag ut nudå.. mjukisar som jag har gått i hela veckan , dock inte tröjan men min andra hittar jag inte så bara slängde på mig nåt. whatever..
chattar med pontus på facebook nu. Han är underbar den killen. Får mig alltid på gott humör, men usch vad jag är arg och den ''argheten'' går ut över honom.. förlåt* Men mår verkligen inte bra, varken eller.
Jag har inte tid med någonting längre. alla tror att jag ska hinna med allt och att jag är någon himla duracellkanin men jag är inte det. Jag gör allt jag kan på praoen. endå går allt skit. Stressigt till träningen efter när man är hungrig och trött och humöret går ut till alla i laget.. *ännu ett förlåt. är på dåligt humör hela tiden. När jag ska träffa kompisar hinner jag bara träffa nåra och inte fördela så jag träffar alla. Mår så sjukt dåligt över det men ingen verkar fatta det. Vill träffa familjen också som jag inte kunnat göra på jättelänge. Mamma och pappa jobbar, brorsan har träningar när inte jag har det och syrran går på dagis. JAG BEHÖVER FÅ VARA IFRED IBLAND OCKSÅ. utan att alla tjatar hela tiden. jag orkar ju inte det. asså jag orkar verkligen inte mer. snälla, sluta tjata, jag vet att jag har fullt upp men då behöver man ju inte klanka ner på mig ännu mer, för jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0