Sammanfattning av det mesta

Godmorgon Sömntutor :)

Vaknade tjugo i av att EMELIE ringde mig. haha, skulle haft sovmorgon men aja. Ska iallafall till tandläkaren snart, usch. Somsagt gillar inte det ordet xd
Efter tandisen så åker jag till praoen och är där ett tag, sen drar jag till bareko för jag ska kolla en sak och sen drar jag hem, lämnar väskan och drar o möter aa, alla:) hahah, nejmen det blir väl dom jag brukar vara med, ingen aning om när jag kommer hem, förmodligen sent och sen så drar jag hem, städar rummet och sen imorgon får vi gäster men jag ska dra till IP endå, haha.
Somsagt. Praoen.. Det går väl bra, har inte haft så mycket att göra denna vecka, har mest suttit och snackat med min handledare som också e praktikant, haha. Men idag blire mycke konferenser och mycket folk överhuvudtaget så nu blire lite fart.
Jajjja. vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0