nu vet ni,

Ska försöka berätta lite kort eftersom jag inte mår så bra. Jag,pappa o viktor skulle ta ett ''sista åk'' vilket man ALDRIG ska säga innan man åker i en backe. men iallfall jag sa: det här blir mitt sista åk sen drar jag hem. så vi åkte och helt plötsligt kommer som ett gupp som jag inte ser så jag.. (asså jag kommer inte ihåg någonting men som pappa berättade) så typ flög benen upp i luften samtidigt som överkroppen inte hängde med så jag landade på huvet och a sen kommer jag inte ihåg mer. Kom bara ihåg att ena stunden låg jag helt tyst och visste inte vad som hade hänt. andra sekunden var jag alldeles rädd och skakig så jag låg där och tårarna rann och pappa kommer i full fart mot mig och dom andra i backen hämtade min skidor och sånt (TACK) usch.. hemskt var det verkligen. så vi åkte ner försiktigt och jag åkte hem till mamma,, när jag kommer innanför dörren så skriker jag till henne att jag har fått hjärnskakning(var fortfarande jätterädd) och jag tar fram en stol o sätter mig på den och det känns som jag skulle somna.. var verkligen jättetrött. men aja jag tog av mig pjäxorna och la mig i soffan. Har fortfarande jätteont i huvet och mina revben o ryggen gör också ont. sen tror jag att jag slog i tänderna så dom har jag också jätteont i..

nej, nu ska jag lägga mig i soffan o koppla av. men så ni inte frågar vad som hänt för jag orkar inte berätta mer. kommer inte ihåg ett skit så det är jättejobbigt !

Vet inte om det kommer mer updatering ikv.. men jag hoppas på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0