Rubrik

gokväll sötnosar :)

Kom hem runt 6 så jag har varit hemma ett tag, men jag har hunnit äta o packat upp lite(har mer än hälften kvar) *woupsie*  men så blire när man fastnar vid fejjan och så :)
Imorgon kommer ida hit :D slutar iof halv tre medans hon slutar halv fyra men jag hinner åka hem lite fort o chilla och sen kommer hon hit förmodligen, najs va? Har ju fortfarande ont i min nacke och är fortfarande lite yr( inte så att jag lixom vinglar när jag går) men a allt blir bara pangbom. så jag skippar träningen så att jag kan återhämta mig till på tisdag då det blir mycke fys ! (y) Nu ska jag fortsätta packa upp och sen så kanske jag lägger in *Dag 1* bilderna från fjällen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0