HollywoodFru.. njaaa :p


(på kvällen när jag kom hem från gothia. hihi, lite brun var jag:D)

Haha vet ni vad jag gjorde nyss ? :)

Locka mitt hår.. Har aldrig i hela mitt liv haft lockit hår( typ hollywoodlockar) och a.. men lyckades bra att göra dom på första försöket. testade med min allra slitnaste plattång och så gick det. haha skills. känner mig som en riktig maria montazami. eller okej nu överdriver jag, men jag venne. jag tror jag kommer ha så i skolan imorgon :D fast venne om det är min grej direkt.
Lägger in bilder på håret sen, för nu ska jag keka :D

Kommentarer
Postat av: tina

fin bloogg :D kolla gärna in min med hihi

2011-01-23 @ 18:28:55
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0