my day is NOT your life.

Goddag allihopa.

eller inte goddag,  jag har rent utsagt en dålig dag! vaknade, försov mig lite, men inga problem. mådde inge bra, hade feber men jag lyckades masa mig upp ur sängen iaf. fixade mig och sånt. sen så drog jag till skolan. första lektion hade vi HKK, det var så varmt i rummet så jag höll på att svimma. min lärare sa att jag skulle sätta mig o ta det lugnt blablabla xd aja orkar inte skriva om alla lektioner men nu sitter jag här i köket med mormor morfar nean och mamma. dricker lite nyponsoppa, hostar och har allmänt tråkigt. måste lägga mig i soffan nu och koppla av så jag kan vara med på matchen på Söndag. puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: jo då är det ju lite jobbigare att sova, om man hela tiden hostar :(

2011-01-21 @ 15:33:59
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0