Myshörna alá Jossan :d

Hej allihopa:d

Kunde verkligen inte sova, jag var lixom på fixa iordning på rummet humör.. har inte möblerat om något.. nejnej det har jag inga krafter för, men jag fixa blandannat ett sminkbord (ett gammalt nattduksbord) satte lite sminksaker på, tände en röd lampa. ja allt är nytt av det :) har ett nytt bloggställe också där jag kan sitta och blogga :)

Okej.. är faktiskt lite trött, men om man gör A får man göra B :) ska inte avsluta förens jag är klar.. måste ju plocka upp lite kläder som ligger huller om buller också.. men det går ju snabbt!(y) sen blire nog sängen. men jag kommer säkert slänga in något mer inlägg innan jag lägger mig.. annars blir det förmodligen tidsinställt :)

Hur tycker ni det blev ? :)

På bilden ser ni hela resultatet :) och ni ser alltså nattduksbordet, hårprodukter,krämer
parfymer, och sen i den lilla korgen bredvid så ligger mitt smink. sen på fönsterbrädet
står det min dator och den rödlysande lampan :)



Jag LOVAR att det ser bättre ut i verkligheten.. och det är rättså mysigt att sitta bredvid
ett element för då fryser man aldrig ^^

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej (: Fiin blogg (:

2011-01-23 @ 12:29:37
URL: http://www.nonneees.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0