S-Ä-M-S-T

Går fortfarande inte att visa statistik på bloggen ? jättekonstigt eftersom jag vet att några har besökt min blogg,o

Gokväll ialafall. ska inte ta upp hur jag mår nu men vänta. ska bara gå o ta febern *går iväg* *tittar* 38.0 prick.. *hejjaghatarattvarasjuk* aja.. finns inte så mycket jag kan göra åt det. ska snacka med mamma eller pappa när dom kommer hem o se vad dom tycker att jag ska göra. vara hemma eller gå till skolan ? hoppas jag inte smittar någon annan bara.. skulle ju inte vara så bra.
Vad har ni gjort ikväll då ? varit på restaurang,varit med era vänner, firat eran farmor eller varit sjuka som jag ? dum fråga eftersom jag vet att ingen kommer svara menmen. uääk. jag tråkar ju ut er;o vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0