Damp,Skrattanfall och Speedad.. Bra kombination (?)

trött,glad,speedad,törstig,förväntansfull,skrattig,ensam, blablabla..

så kan man väl beskriva mig just nu.

Har satt på DisneyChannel och just nu visas musse pigg som jag sitter o asgarvar åt här hemma.. även fast jag är ensam. Är inte det otroligt fjantigt ? ;o sitta o garva för sig själv.. haha..

Kemiprovet idag gick iallafall.. helt OK. Mitt under lektionen får jag ett skrattanfall för att jag hade råkat skriva ''Kol Korv'' på en fråga. hahaha, shit. NormalChey.se (?)

Ska iallafall kanske snart hem till Ida. Om det gick ? Elin messar väl snart. vilket kommer betyda bad update. men ni är väl vana ? okej så kan jag ju inte säga menmen, updatering kommer ju när jag känner för det. Ska iallafall gå och ta lite dricka nu så kan jag stryka en sak från listan där uppe iallafall.
törstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0