I eat chees but only on pizza

åh fy tusan vilken rolig dag mina kära vänner!

En heldag på IP får mig att må ruggigt bra, och speciellt med mina underbara friends Elli o jessica. Härligt. Vi började frysa typ klockan fem så jag o elli kom på en låt. hahahah.. *plocka äpplen, plocka svampar,plocka nypon, ner i grytan... o.s.v haahaha herregud. Klockan halv åtta så drog jag och jessica vidare till Jessicas mormor. vi vänta på bussen i en kvart typ *kändes som en evighet* sen så spenderades kvällen med mamma,A-K,jessica,nean, pappa och yvonne. Pappa skulle fixa golv till A-K´s rum så då kunde jag också lika gärna vara där.
Kvällen har varit en bland dom bästa i mitt liv, o herregud vad kul jag har haft det.
Tack brudar för en underbar kväll<3


Kommentarer
Postat av: Elli

Ja verkligen! Älskar dej finis! <3

2011-03-27 @ 13:32:06
URL: http://ellihedbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0