Long day.

hatar att börja alla inlägg..

Kom nyss hem från Elli :) Det var skitkul där. efter skolan så hade jag sällskap med jocke och fredde på bussen, satt o snacka o såntdära ;) sen så drog jag till Elli somsagt, vi gjorde pannkakor ( HAHAH) och sen kolla vi film, och efter filmen kastar hon en hård kudde i mitt ansikte så det blev kuddkrig xd sen följde hon mig till bussen och nu är jag hemma.

Väntar på att pappa o viktor bara ska komma hem -.-.

Imorgon så blire träning, så måste skynda mej hem från skolan o byta om och sånt. och sen efter träningen drar jag hem o duschar,käkar och sen sleepar.

På fredag efter orienteringen med skolan så drar jag hem, duschar, sen drar jag till Elli där min kväll kommer spenderas. Vi kommer kolla film och sånt och sen tror jag att jag sover hos linn och sen på lördagen så spenderas nog dagen med linn :) På söndagen så kanske jag följer med till nynäs eftersom min kusin fyller år men har ingen aning än ;)
ska iallafall gå o ta något o käka nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0