Det är vänskap på hög nivå!

fattar du hur mycke du betyder för mig? du behöver inte göra något, du behöver bara vara hos mig. Du betyder något så enormt. Du är min bästavän och det kan ingen ändra på. det är DIG jag litar på, det är DIG jag har roligt med. vi har exakt samma torra humor. Skrattar alltid med dig!! Du får mig alltid att må bra, du vet allt om mig, och det är så skönt att bara skriva till dig utan att du tycker att jag är knäpp. Du tar mig för den jag är, och jag är sjukt glad att du gör det. Du vet hur svårt jag har haft det, med knäet och allt, du fattar krisen som händer för mig varje dag, vare sig du är med mig eller utan mig så tröstar du mig, vare sig du vet det eller inte. för när jag tänkte på dig och våra minnen så mår jag bra igen. Vi är som piff och puff, Knatte och Tjatte. Trollunge vad mycket du betyder för mig. Sitter och gråter när jag skriver den här texten för du förtjänar någon mycke bättre än mig som vän.
Gumman jag älskar dig så mycket så det går inte att beskriva i ord.
Ellinore Hedbeck. Vi lovade att det skulle vara du och jag. Och det ska hålla livet ut !


Kommentarer
Postat av: Elli

Älskling... jag älskar dej enormt och ingen kan ta dej ifån mig! <3

Du e finast! kommer alltid finnas här för dig! du och jag jossan, du och jag...

2011-04-16 @ 22:16:20
URL: http://ellihedbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0