i like u more then i like me

Godmorgon angels:')

Har smsat frugan nu, vi ska dra till IP idag innan träningen o bara snacka om allt som har hänt medans hon och syrran varit i spanien. Så emelie och hanna smsar väl snart så taggar jag ner dit ;)
Idag på trningen får jag målvaktsträning av pappa, det är ju bara den här träningen och imorgon innan The future cup så han måste hjälpa mig lite med mina svagheter. snällt:)

Efter träningen har jag absolut ingen aning om vad som händer ;o ska prata med lite folk och såntdära. Men jag updaterar sen när jag vet något mer för nu ska jag gå o Käka något.
puss

Kommentarer
Postat av: Daniella

SV: Mm jag tror det.. =)

Najs header.

2011-04-18 @ 11:33:52
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0