Min dag. tack brudar för underbara timmar med er! :*



finally home..

Min dag har varit GRYM med stora bokstäver :) började med att jag mötte upp elli jessica o linn, vi körde lite fotboll med linns lillasyrra och hennes två kompisar, sen så gick vi iväg o körde lite själva. Kolla på killarnas träning, garvade ihjäl oss, skämde ut oss, aa.. u name it. Sen drog vi till pizzerian där dom flesta satt, vi blev skrämda ,o och sen drog vi vidare till coop där vi checka godis o sånt :) sen drog vi tlil busshållplatsen och mamma kom o körde hem alla. Snällt:')

Imorgon ska jag möta samma gäng igen. vi drar antingen till IP om det är fint väder, annars så drar vi hem till någon o kollar film, jaja, det lär vi väl märka :)

ska iallafall gå o lägga mig i soffan med godispåsen och kolla på mitt favoritprogram :'d. Vi hörs imorgon eller innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0