bestus

Hej alla jossan läsare Vanessa här :)
Skrev en fin text om jossan men allt raderades -.-
men jag kan skriva det en gång till :)
Jag ville bara skriva och säga hur mycket jossan betyder för mig. Jossan är en så himla go person att vara med och hon är ärlig och hjälpsam, Så fort man känner sig nere och behöver råd eller bara lite stöd så ställer hon ALLTID utt för en. Hon stötter en alltid. Gud vad jag saknar den gamla tiden när det bara var vi. Visst har vi bråkar några gånger men vilka bästisar gör inte det?
jag saknar oss. Men så fort jag tänker på våra fina minnen så mår jag bättre igen. HAHA kommer du ihåg the blue and green club elr vad den hette. Och våran kojja hemma hos oss? ahahah det var tider det.
Det är verkligen svårt nu att hålla kontakten när vi bor så långt ifrån varandra (jag bor i gbg). Men jag hoppas verkligen att vi kommer hålla ihop livet ut.

Du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig så fort du vill det!

Älskar dig Josefin Anna Johansson.

haaha inte världens bästa bild på mig ..menmen

ha det nu bra allihopa så kanske vi hörs någon annan gång...

ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0