FAIL!

Problem säger jag bara!

Vi tänkte att vi skulle åka en sista gång innan vi skulle käka så hela familjen åker runt i skogen någonstans det är någon länga iaf.. helt plötsligt så åker mamma in i skogen och trillar på sitt nyopererade knä.. och brorsan har redan åkt ner så jag o pappa försöka hjälpa mamma upp men det funka inte.. så pappa sa att jag skulle åka ner o hämta en snöskoter, så jag åker ner och säger att mamma är skadad och någon måste åka upp o hämta henne lalala. och sen så får vi reda att mamma typ måste åka till funäsdalen(halvtimme härifrån) och röntga.. så mamma o pappa åker dit med bilen och jag o brorsan filmar lite när vi åker.. HAHHAHA vet ni.. dagens fail!
Jag stod och messade när jag åkte liften och då TAPPAR jag min mobil och brorsan åker bakom mig och jag får panik o slänger mig efter mobilen men den börjar åka ner för backen så brorsan ba: ameh det är lugnt jag tar den. men han typ släpper den utan medvetande och låter den åka ner så jag får åka ner och hämta den.. asså vet ni hur pinsamt det var :o hahahahahxd aja nu ska jag sluta skriva.. vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0