Life whats u make it


Nu har vi precis ätit middag. kött o pommes. Gott !(a) Asså vet ni värsta äckliga saken.. i förrgår så gjorde jag värsta vurpan i en röd backe(skitbrant) och tyo gjorde värsta framvålten och allt. asså vet ni hur ont det gjorde för jag landade med två av mina fingrar under mitt knä så ´det typ hände något med dom. men det gjorde ont men jag struntade i det. och ikv när vi åt middag så höll jag i gaffeln med ett rakt finger(komplicerat) men helt plötsligt så sitter mitt finger fast. det går inte att knäcka tillbaka det, så jag fick typ panik o mamma fick panik hahah.. asså det såg sjukt kul ut men det gjorde grymt o´nt. intresserade ? xd nejmen nu ska jag skicka ett mess till Ida, we have some little planes about monday ^^ haha.. nejmen antingen drar vi hem till mig eller henne. fast först......... så ska jag duscha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0