najs

oboy vilket vackert väder.. lallalal

Nja inte direkt va? snösnösnö.. vintern är lång o sommarn kort känns det som? någon som håller med mig?! sitter iallafall o tittar ut genom fönstret medans jag äter lite mellis. ikväll drar familjen ner till farmor och farfar o käkar, sen så drar jag mamma o nean till mormor och morfar så stannar vi där tills på måndag.. sen drar vi hem. sen på tisdag(om emelie kan) så tar vi pendeltåget till nynäshamn och är där hos mormor och morfar(vet inte hur länge) annars tar jag med någon annan om inte hon kan men jag hoppas på det bästa(a)
Okej nu ska jag informera om att mamma nu ska dricka oboy som hon inte gjort på 5 år.. CHECK..

Tråkigt. ska hissa en sak i nästa inlägg :) keep u update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0