trötter nr 1


Aloha People :)

Kom nyss in från en riktig tuff dag i backen:

Först så tänkte jag.. shit, mamma ska ju inte med och åka idag i backen.. och pappa o viktor åker bara dom svarta backarna. men pappa sa att han skulle åka med mig idag.. och då skulle vi åka en röd backe som e så djävulens stor så ni vet inte vad. och den är sjuuukt brant.. menmen jag ville ju testa åka den. det slutade med att jag åkte den typ 7 gånger. det var rooligt :) sen så tog vi alla liftar som fanns i dalen och åkte i alla backar.. wohooo är sjukt stolt :) åkte en Svart backe. och dom svarta backarna här är så himla branta. ni skulle bara se dom. men jag åkte den två gånger sen drog vi och åkte lite hära i byn bara;) aja, men nu är man trött och har träningsvärk i magen:)))) haha.. skönt att mamma o pappa kom hem med en fanta och mjölkchoklad som man kan gotta sig med ikv då;) nej nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0