cookies^^

Tjaa alliopa :)

Kom nyss hem från centrum. Efter skolan åkte jag o emelie dit, kolla lite.. träffa skitmånga från laget:o Hanna,Emme,Nordan o Amanda.. okej men det kändes många iaf^^. sitter iallfall o pluggar nu. längesen man gjorde det kändes det som, men jag har ju biologiprov imorgon så måste plugga. i förstahand kommer fotbollen och skolan. ska börja koncentrera mig bättre nu. få bättre betyg. jag vet att det är betygen i nian som gäller. men ju mer jag lär mig och hur bättre betyg jag har, påverkar ju nian lite :) så nu ska jag fortsätta.. lägger in dagens outfit sen!

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: hihi okej :)

just nu sitter jag och svarar på kommentarer, ska snart träna :)

vad ska du hitta på ikväll? :D

2011-01-24 @ 18:32:14
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0