Godmorgon.. Dålig morgon :/


Oj hade ganska många läsare igår för att det var min första dag :)

Goodmorning;)

Vaknade faktiskt nyss, ska berätta om min hemska morgon. jag vaknade klockan sex för igårkväll så tänkte jag, men jag kan ju testa att gå till skolan lixom? så jag gick o la mig och när jag vaknade imorse så var min näsa igentäppt så jag kunde inte andas, fick panik och letade efter nässpray, skicka iväg ett mess till emelie att jag inte kunde komma. Gick ner, gjorde te, sa hejdå till mamma o pappa, gick upp o la mig hos syrran, syrran vakna farmor o farfar tog hand om henne, jag somnade om och vaknade nyss. roligt att veta va ?

Vad händer idag? ska försöka göra mig själv lite mat tänkte jag. Lägga mig i ett bad, ha hårinpackning,peeling, yeah u know. allt det där som tjejer brukar använda. riktigt najs kommer det bli. men då får jag skynda mig på lite för brorsan slutar klockan två tror jag, och han måste alltid ha hjälp med läxor o sånt så jag får skynda mig.
puss!

Kommentarer
Postat av: melinda

Anmäl dig till veckans blogg sweetie! Puss :)

http://melindalindqvists.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

2011-01-20 @ 13:26:25
URL: http://melindalindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0