/ida heimburger

Hej Jossan alla underbara läsare! Jossan sitter ju i bilden vilket hon gjort i 9 timmar nu så jag tänkte vara snäll att göra ett inlägg åt henne, hon uppdaterar nog senare ikväll när hon kommit till rätta! NU MESSADE HON OCH SA ATT HON PRECIS KOMMIT FRAM! Det är stora backar tydligen också.. lite rädd kanske hon blev... höhö sötnos!
aja.. nu tycker ni säker att jag är helt sjuk men men, vill ni veta vem jag är så kan ni ju alltid kolla in min blogg (som jag har med min älskling Elin) www.idaelin.blogg.se.
Tänker inte skriva om min dag här. det får bli i min blogg!
Jossan, saknar dig redan tycker att du kan komma hem igen! älskar dig. ♥
här får ni två bilder en på mig & jossan och en på mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0