Sick night=)



(ida sitter på min rygg :p )

nu ska jag berätta lite snabbt om gårdagen :)

Jag mötte upp ida, vi var tvungna att vänta på bussen i en kvart, sen kom den, vi gick av i centrum, elin ringde och fråga ifall vi kunde vara i SKHLM ist.. way not? så jag o Ida stod o vänta på bussen i en kvart, vi gick in till pressbyrån medans vi väntade och värmde oss sen tog vi bussen till segeltorp. mötte issa och elin sen drog vi till SKHLM. köpte heliumballonger och sen sågick vi genom Heeela SKHLM med ballongerna(pinigt) för att vi skulle till  något ställe där typ inga folk var.. så spelade vi in när vi blåste in helium. ahhha asså shit vad kul det var (a) sen typ klockan sju så ba: ameh vi drar till elin. så vi sprang till bussen och tog bussen hem till elin. efter ett tag kommer Erik. Ida tappa sin mobil och jag o ida gick tillbaka en liten bit medans issa ringde på den.. hahahah hennes mobil låg alltså i en snöhög-.- typsitk ida. aja sen drog vi hem till elin. vi kom hem till henne tjugo i åtta.. spelade in filmer o sånt. sen kolla vi på let´s dance. sen efter det när klockan var halv tio så gick vi ner ist. hahah ni skulle se min o idas humor när vi kolla på parlamentet.. hahahah :p sjukt! sen så typ när klockan var tio i tio som kom pappa o hämta mig o ida så skjutsa vi hem henne:) och sen drog jag hem o somnade (a)

Imorgon så måste jag vakna klockan 5 för vi ska åka klockan sex. tar med mig datan så förvänta er updatering.. maybe tidsinställda inlägg. annars så ber jah någon gästblogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0