so true. värt att läsa.

Om jag skriver om mitt liv är jag emo, om jag använder smink är jag fjortis,om jag säger ''jag älskar dig'' till min tjejkompis är jag lebb, om jag kramar min killkompis är vi tillsammans, om jag kramar flera killkompisar är jag player, om jag säger att jag är nöjd över mig själv så har jag bra självförtroende. Men snälla, låt mig vara den jag är. Jag kan bli kallad emo, jag kan bli kallas fjortis, jag kan bli kallad lebb,jag kan bli kallad player jag kan ha bra självfortroende. men en sak kan jag inte. Ändra på mig själv.

Detta är skriver från mitt hjärta. Blir så trött på folk som tror att jag ska ändra på mig själv. Allting stämmer ju. så fort jag gör någonting av det här( det är många tjejer som blir kallade det) så frågar jag mig själv? äre värt att inte få vara den man är. om jag nu skriver om mitt liv. så får jag väl vara emo, not my problem. jag bryr mig inte vad andra säger. jag lever mitt liv. mina regler. Men blir bara så j*kla trött på folk som står o kalla folk massa saker som är kränkande och som kan såra andra. men det är tydligen så det är idag. Folk tror hela tiden att det är så ***** coolt att kalla varandra, hora,(många olika könsord) och sånt till varandra. om jag ska vara ärlig har jag aldrig sagt något av det till någon. och jag har aldrig blivit kallad det, skulle aldrig vilja bli kallad för det. så varför kalla varandra det?
Självklart säger ju alla när dom säger det här ''ameh det är ju bara skämt'' får jag fråga en sak då?
Äre meningen att man ska skratta eller? eftersom det var ett skämt. och OM det var ett skämt, så var det inge roligt iallafall xd

Detta är vad jag tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0