syns imorgon!


(Gammal GAMMAL)
asså vet ni. jag har råkat tappa bort min kamera:$ ska försöka leta efter den snart :p

Min kväll har spenderats framför datorn i chatten med Ida, och mobilen med Elin, loove(L) vi har planerat lite inför fredag. naajs.
imorgon så drar jag till skolan som vanligt, sen måste jag skynda mig hem för pappa ska iväg o träna o viktor ska också träna så jag ska passa syrran. inte såå najs, men måste plugga också så kan väl sätta henne framför teven eller nåt, funkar alltid :'). En till sak. visste ni att jag hade en bloggmsn? om ni vill ta kontakt eller något så kontakta min bloggmsn: [email protected] eller skicka ett mail: [email protected]  okeej ? :)
nu ska jag sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0