Thanks :)

nu ska jag berätta heeeela min dag!! :p

Jag blev väckt klockan halv sex. vi skulle åka sex men jag orkade verkligen inte gå upp så jag sov ett litet tag till ;) sen så när vi hade fixat klart oss så var vi tvungna att åka. vi kollade på filmer hela resan och jag lyssna på musik o sånt (a).. det tog 9 timmar att åka. men det kändes som vi bara åkte i 4 kanske så det var najs(y) har ju messat hela resan också så då blev det ju inte så tråkigt heller.. aja nu har vi kommit fram iallfall o har nyss käkat. ska snart bära in skidorna och så.. men i nästa inlägg kommer alllaaaa bilder från idag. det blir bra.
puss

Förresten: tack Ida för att du gästblogga i min blogg. puss!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0