tired



förlåt att jag inte bloggat något, har tagit någon tablett mot mitt knä som gör att jag blir illamående så har legat o vilat.
Iallafall, sitter o kollar på teve nu med maamma men det är reklam så jag kan skriva lite medans ;) jahapp. har nyss laddat ner lite låtar till mobilen som jag ska ha till resan på söndag. kanske, kanske inte tar med datan meeeeeen då får vi hitta en gästbloggare ;) om jag har uppehåll i en vecka så kommer mina läsare sjunka enormt så det blir inte bra ;) imorgon ska jag vara med ida o elin men elin svarar inte på mess(hon kanske har träning) så jag ska messa ida nu. woups programmet började nu också så vi hörs kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0