yesyesyesyesyes :)))


(DRIV... om ni inte fattade det.)

JAAAAAAAAA jag hittade min kamera.. :) eller inte jag då .. min granne:$

Hade tappat den i snön igår så mina grannar tog den och la in den hos dom, sen imorse så hämtade pappa den och tog med den till jobbet o började fota sina arbetskamrater, här är våran lilla konversation:

Jag: Men pappa... varför har du dina arbetskompisar i min kamera?
Pappa: jaaameh jag tyckte du behövde lite bilder på mina kompisar :D
Jag: Superpappan med en rosa kamera ^^

Haha.. så jaa, har lite bilder på hans jobbarkompisar menmen.

Kom nyss hem från skolan iallfall. Tråkig skoldag men emelie o jag hade lite kul med Fannys kryckor.. så fort det gick någon förbi mig o emelie så skrek jag : EMELIE HAR SKADAT SIG. (emelie med kryckor) skriker då alltså AAAAAAJJ typ skithögt :D hahahah det var grymt kul. aja nu ska jag käka lite mellis o sen fortstätta chatta med Cissa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0