Käka frukost nu. snabbt inlägg

Tjena Hotties!

träningen gick icke bra igår, orkar inte gå in på detaljer så det glömmer vi nu ;) Efter träningen drog jag hem o duschade och sen så pluggade jag till kemin, kan alla kemiska beteckningar och sånt tack vare min käre far :) Haha, grymt (y) Nejmen kan typ alla VG och G frågor.. MVG´n skippar vi. OKEJ nog med det. ska dra om 25 minuter så det är chill.

Idag efter skolan så ska jag ringa Elin o bestämma lite things. kanske ska vara med henne ida o issa och sen nåra andra också. hoppas bara det går :)

Nejmen hur äre annars? själv rullar allt på som vanligt, skolan är seg men det funkar väl, en vecka kvar bara sen är det prao(L) så yesyesyes :) Och efter 2 veckors prao äre Påsklov. Och sen den 22 april åker laget till göteborg för att spela NordenCup :) WOHO (A) taggar redan till:) nejmen vi hörs sen efter skolan.
PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0