Big Brother.


bildbrist

Tja sötnosar :')

Sitter nyduschad i soffan just nu, eller nyduschad men har fortfarande blött hår fast jag duscha för typ två timmar sen.

Matchen idag gick ovanligt bra., även fast vi förlora med 3-2 men vi hade matchen helt klart, bajen hade ju lite humörsvängningar. Jaja, dom är ju såna.

hahahah det hände en sjuuukt pinsam sak för mamma på coop som jag dock inte tänker ta här för då kommer hon mörda mig. nejmen hon lär väl inte bli så glad så det är bäst att jag inte berättar det xd hahahah men herregud, vi skrattar fortfarande xd

Imorgon börjar jjag kvart över nio och slutar.. ingen aning men sen drar jag hem o käkar och sen drar jag på träning, målvaktsträning u know :) sen stannar jag kvar för viktor har målvaktsträning med pappa och då stannar jag kvar o är med lite ;) så nu vet ni vad som händer, och imorgon när jag kommer hem så ska jag plugga lite också så har fullt upp.. ska se ifall jag hinner slänga in något inlägg imorgon annars så hörs vi någon dag ! =)
puss


Kommentarer
Postat av: mamma

eee..va du på coop???? jag va på hemköp! :O)

2011-05-01 @ 23:08:38
URL: http://josjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0