Close!

Kom på en rolig idé :) att jag skriver om mina två närmsta vänner som vet precis ALLTING om mig :) självklart har jag mer nära vänner men dom här två vet lixom everything om mig ! :)

Emelie: Har bara känt henne i 1 och ett halv år. unbelivible va? har ju skrivit om henne jättemkt. känns som jag har kännt henne i hela mitt liv. Ja, hon vet lixom allt om mig, vilka killar som skulle passa mig(haha^^) hon hjälper mig i knipor. vi två är väldigt olika i vad det gäller saker. fast ändå är vi jättelika på något annat sätt(fråga mig inte vad) vi har sjukaste humorn.. och då menar jag verkligen sjukaste ! (a)  tror jag aldrig garvat så mkt med någon som jag gjort med henne. och jag tror inte jag visat hur mkt hon betyder för mig. men det skare bli ändring på :)


Vanessa: Henne har jag känt i stort sätt hela mitt liv. eller okej sen vi var 6 år men ändå. vi blev bästisar i 1:an kanske? vi var jättetajta och det var jättemånga som sa att vi skulle sluta umgås för att vi var så tajta? fattar inte varför men aja. hon betyder verkligen skitmycke för mig, även fast hon bor i göteborg nu*snyft*. nejmen hon har det säkert bra där men jag saknar henne som attan. men jag kan berätta allt för henne. hon behåller alla hemligheter hos henne! och sen är hon otroligt snäll också :)




Kommentarer
Postat av: Thilda <3

Hejj

Vill du köpa design ?

Kolla in och köp då blir jag glad.. !

2011-02-04 @ 07:13:32
URL: http://mathildasheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0