Sjuk tjej..

Nu kom jag hem från skolan. eller njaa.... centrum :) drog dit med emelie efter skolan. hon skulle köpa smink o jag köpte alla<3dag presenter.. Eller mamma o pappa firar ju 13 årig bröllopsdag så var tvungen att köpa något till dom och sen köpte jag till mina syskon. hehe, undra bara när jag ska överraska dom ? vid middagen :o maybebaby.

Mår iallafall fortfarande skitdåligt, kanske beror på en sak som hände innan min träning igår som förstörde hela träningen, dock någonting jag verkligen inte kan ta upp här i bloggen. na, nu ska jag gå o käka mellis sen blire datan igen(a)

Btw.. imorgon har vi studiedag, måste verkligen sova ut då så länge jag orkar(om jag dock inte är sjuk, då kommer jag sova hela dan) annars drar jag förmodligen till stan med emelie, annars så kanske vi kan dra till SKHLM eller så? aja ska höra med mamma vad hon tycker. bara så att ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0