Rullar på

Hej alla mänskiga varelser!

Homesweethome :) Nejmen veckan har varit skitrolig faktiskt, snacka i sömnen inatt medans jag var vaken, började snacka om någon Lina :o aja, ikväll ska jag hem till farbror eftersom han fyller år.. Sen imorgon så ska jag på tjejmiddag hos Jessica med några tjejer, ska bli jättetrevligt!

Jaha.. nejmen hur mår ni då? gudomligt, haha.. Nejmen själv mår man bra, sjuukt trött, har vaknat tidigt varje morgon men imorgon blir det till att kunna sova ut o bara njuta :) Vi ska försöka fixa i mitt rum också, måla om o sånt men vet inte om det blir i helgen, ska blinka lite åt mami så får vi se vad som händer.

*charmtroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0