standup

Nu är jag hemma!

Det var skitkul hos Linn !!  När jag kom dit så gick jag linn och jessica(linns syrra) till IP, kolla ifall det var några där, inga roliga men vi körde lite skott ändå, låg o asgarva på gräset. asså dom som träna måste trott att vi va dumma i huvet ;o HAHA har filmat lite också.. hahaha aja asså det var askul. Sen gick vi till coop, larva oss lite, och sen gick vi hem, träffade typ nåra killar påvägen hem som vi stanna o snacka med lite och sen så fortsatte vi hemmåt. Men nu är jag hemma iallfall. Imorgon så åker jag ju till IP igen och kollar när först laget spelar match och sen när brorsan spelar match. hejaheja :) nej nu ska jag käka.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0