teenage dream

Fattar ni glädjen i mig att jag kan träna imorgon?

Hahaha tror jag aldrig varit så här glad men jag går runt o trallar runt lite.
Nejmen planerna för morgondagen då. Prov i skolan, kan inte ett piss. Drar ner till Ica när vi har slutat och fixar lite mellis, drar tillbaka till skolan, byter om, väntar på att Linn o Vicky ska sluta. drar till träningen och är där tills den slutar(vad annars? ) kommer hem, duschar,käkar och sen så ska jag bloggablogga :D sounds good ? slänger in ett inlägg imorgon när jag vaknar om jag inte försover mig som jag gjorde imorse. P-A-N-I-K. Hehe aja nu ska jag sussa.
puss

Jag ser annorlunda ut på nåt sätt ? ;o have I change ? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0