Woupsie

Hahhaha:') Igår så satt jag o mamma o snacka lite. helt plötsligt säger jag att mamma skulle passa i navelpiercing o blablabla.. har alltid trott att jag inte fått ta det men hon sa att om jag tar det så tar hon det.. men hon sa det pga att hon vet att jag aldrig skulle vilja.. men fattar ni vilken förvånad min hon skulle få om jag gjorde det ? hahah.. hon har ju lovat att göra det så aa.. Hehe.. vi får ju se vad som händer, men isf blir det ju inte förens efter sommaren eftersom jag vill bada iår :) Men mer info kommer när jag får reda på´t.

Men somsagt mamma. Har man lovat så har man!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm...

2011-03-16 @ 10:29:48
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0